Accions formatives

Dijous, 24 de març de 2016

L'Àrea de Promoció Econòmica, continuant en la línia d'actuacions envers la millora de la competitivitat de les empreses comercials, posa en marxa una sèrie de tallers, en col·laboració amb la Diputació de Barcelona.

- Taller 1: Com aconseguir clients amb la publicitat online: mitjans i mètodes efectius de promoció a baix cost: 18 i 25 d'abril, de 14.30 a 16.30 h 
L’objectiu del taller és el de conèixer els diferents mitjans que tenim disponibles per fer publicitat i entendre el model de negoci de la publicitat online

Taller 2: Metodologies per vendre i millorar els nostres establiments i comerços: 2 i 4 de maig, de 14.30 a 16.30 h
Desenvolupar metodologies per adaptar el comerç al detall a l’actual context econòmic. Al final del taller els assistents/es tindran coneixements sobre; noves tendències en els comerços i com tenir-les presents, metodologies per adaptar els nostres comerços a una nova realitat., orientació per fer un canvi de model, identificant els objectius d'una campanya i aprenent a dissenyar una estratègia adequada per a aconseguir-los.

Taller 3: Com elaborar un pla de promoció i difusió del meu negoci: 20 i 27 de juny, de 13.45 a 16.45 h 
Els entorns actuals, marcats per una elevada competència, les empreses i qualsevol tipologia de negoci, necessiten d’un treball constant i continuat, sivolen afrontar els nous reptes de manera més eficaç. En general, cada vegada es fa més necessari, que qualsevol negoci disposi d’un pla de treball concret amb uns objectius específics a assolir, una estratègia de màrqueting clara, i unes accions que els permetin millorar la seva projecció comercial.

Les inscripcions es realitzen a Can Mas Bagà 93 841 38 42 fins el 31 de març

mostra:


Darrera actualització: 29.03.2016 | 14:56