Commemoració del Dia dels Arbres, els Àrids i la Biodiversitat
El dimecres 8 d’abril s'ha commemorat la XVII edició del Dia dels Arbres, els Àrids i la Biodiversitat. A Llinars, alumnat de l’Escola Damià Mateu s'ha desplaçat a la Pedrera Ivonne, on han celebrat la jornada plantant un arbre autòcton cadascun -que es van endur a casa- i una alzina de forma conjunta. També han inaugurat una zona humida i un hotel d’insectes.
La regidora d'Educació, Mònica López, i el regidor de Medi Ambient, Arnau Guardi, els han acompanyat en aquesta jornada.
Es tracta d'una iniciativa de les empreses fabricants d'àrids amb l'objectiu de promoure el coneixement de la seva activitat mitjançant una jornada de portes obertes, d'afavorir l'acostament a la societat i d'explicar als més petits la importància de cuidar i respectar el medi ambient.