El 13 i 17 de novembre, tallers de primers auxilis
Els pròxims 13 i 17 de novembre es faran a Llinars del Vallès dos tallers de primers auxilis adreçats a tota la ciutadania i a les persones que cuiden d'altres.
Les persones participants aprendran a actuar davant de les situacions d'emergència més freqüents, com ara ferides, contusions, fractures, cremades, alteracions de la consciència o una aturada cardiorespiratòria, sabran quins primers auxilis poden aplicar, posaran en pràctica maniobres bàsiques de primers auxilis, com la posició lateral de seguretat (PLS), l'obstrucció de la via aèria per cos estrany (OVACE) i la reanimació cardiopulmonar (RCP), i rebran indicacions per utilizar un desfibril·lador extern automatitzat (DEA).
Són dues formacions gratuïtes, però cal enviar un correu a esports@llinarsdelvalles.cat amb les dades personals i escollint quin dels dos dies es vol assistir a la formació:
- 13/11 a les 17.30h
- 17/11 a les 17.30h
Tindran lloc al local del Centre Excursionista, de 17.30h a 20.30h en ambdós casos.
 Facebook
    
  
    
        Facebook
         Youtube
    
  
    
        Youtube
         Vimeo
    
  
    
        Vimeo
         Instagram
    
  
    
        Instagram
         
    
             
    