El dissabte 5 de juliol torna La Vesprada a Llinars

Dimarts, 1 de juliol de 2025

El dissabte 5 de juliol Llinars del Vallès acollirà la segona edició de La Vesprada, un esdeveniment que aplega oci, restauració i música en directe en un espai inigualable com és el Parc dels Corbera. A partir de les 18.00h, i fins les 00.00h, es podran gaudir de propostes de restauració, artesania, tallers, comerç local i música en directe. Recordeu que és una proposta oberta a tothom i amb entrada gratuïta.

El parc comptarà amb diverses zones:

  • Zona de restauració amb oferta gastronòmica i productes locals
  • Parades d’artesania i comerç local, amb propostes úniques i de proximitat
  • Espai de tallers creatius
  • Zona chill out
  • DJ i música en directe per posar ritme al vespre

Pel que fa als tallers, les inscricpcions es gestionaran directament a l’espai el mateix dia de l’activitat. No cal fer reserva prèvia.

A partir de les 18.30h està prevista l'obertura de parades i zona de restauració, amb ofertes de menjar, batuts naturals i còctels. Hi haurà opcions d’entrepans sense gluten. A aquesta hora començarà la sessió musical de DJ Kotxambrosa.

Una mica més tard, a les 19.30h, començaran els tallers creatius: d’espelmes de cera de soja amb dissenys estiuencs, a càrrec de Com Antany (màxim 20 participants); de pintar ventalls de mà, a càrrec d’Itzidreams (màxim participants); i d’enquadernació artesanal, a càrrec de Cerusa (màxim 15 participants).

Finalment, a les 22.00h serà el moment del concert de Cesc Sansalvadó, en què repassarà els seus èxit i les cançons del seu nou projecte.

Darrera actualització: 1.07.2025 | 11:23