Del 16 al 26 de setembre s’obre un nou període d’inscripció als cursos de català que organitza el Consorci per a la Normalització Lingüística. Horari d’inscripcions: de dilluns a dijous, de 16.30 h a 19 h. Inscripcions per a exalumnes: dijous 12 i divendres 13 de setembre, de 10 a 13 h.
Les persones interessades han d'adreçar-se a Can Lletres (c. Josep Argila, 39). També poden trucar al 93 841 37 02 o enviar un correu a vallesoriental@cpnl.cat.
Els cursos de català són trimestrals (4 hores, 2 dies a la setmana). D’octubre a juny s’oferiran els 2 graus dels nivells formatius: bàsic i elemental, de manera que l’alumnat pugui examinar-se i obtenir el certificat oficial de cada grau, al juny.
A Llinars del Vallès, es faran 2 cursos el primer trimestre (octubre – desembre):
*Les classes començaran el 30 de setembre.
Proves de col·locació: les persones que no puguin acreditar el nivell de català, se’ls farà una prova de col·locació. Si a Llinars no es fa el seu nivell o no els va bé l’horari, es podran inscriure en una altra població de la comarca. Hi ha descomptes per a les persones que estan a l’atur (70%), per a jubilats, famílies nombroses i monoparentals, discapacitats... (50%)
Per a més informació dels cursos de català del Consorci: http://www.cpnl.cat/cursos-catala/cercador-cursos/
El Consorci per a la Normalització Lingüística, creat l'any 1989 com a òrgan territorial d'aplicació a Catalunya de la política lingüística del Govern, està format actualment per la Generalitat de Catalunya, 97 ajuntaments, 37 consells comarcals i la Diputació de Girona. El Consorci desenvolupa estratègies i accions per garantir l'extensió territorial del coneixement i l'ús de la llengua catalana.
Més informació: www.cpnl.cat