Tràmits i gestions
Podeu accedir a la seu electrònica de l'Ajuntament de Llinars del Vallès per realitzar els tràmits, acreditant-vos mitjançant certificat digital.
A la seu poodreu trobar el Catàleg de tràmits amb la fitxa descripttiva de cadascun d'aquests tràmits amb el sentit del silenci administratiu i els recursos que es poden interposar, així com la legislació que li és aplicable.
Podreu consultar a la Carpeta electrònica, en tot moment les notificacions, expedients i registres.
Així mateix la seu disposa d'un tauler d'anuncis i d'una aplicació per comprovar la validesa de la signatura electrònica dels documents emesos per l'Ajuntament.
- Exercici dels drets de rectificació, supressió, limitació, portabilitat o oposició en relació amb dades de caràcter personal
- Exercici del dret d'accés (dades de caràcter personal)
- Formulari de contacte amb el delegat de protecció de dades
- Sol·licitud de consulta del Fons de l'Arxiu
- Sol·licitud de certificat o informe urbanístic
- Instància per a la modificació o renúncia d'una llicència urbanística
- Declaració responsable o comunicació en matèria urbanística
-
Obtenció o renovació del DNI
PresencialmentTelefònicament - Queixes i suggeriments
El ciutadà pot fer arribar a l'Ajuntament queixes, suggeriments, consultes, etc. referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, veïns, etc.
PresencialmentTelemàticamentTelemàticament - Documentació complementària de tràmits de Seu Electrònica Telemàticament
- Consulta inscripció al cens electoral PresencialmentTelemàticament
- Exclusió/inclusió en les còpies del cens electoral que l'INE lliura als partits polítics Telemàticament