Arnau Riera Graells (FER POBLE)

• Regidor de FER POBLE
  • Portaveu del Grup Municipal FER POBLE-AMUNT

Registre d'interessos:

Dades biogràfiques

Lloc i data de naixement:

Granollers, 17 de desembre de 1982

Formació:

Doctor en Física Teòrica per la Universitat de Barcelona (2010)

Llicenciat en Física per la Universitat de Barcelona (2005)

Trajectòria professional

És professor d’educació secundària per la Generalitat de Catalunya i professor associat a la UAB, a més d’haver treballat com a científic-investigador.  Ha desenvolupat la seva investigació a centres de recerca a l’estranger, com el Max Planck Institute (Alemanya), la Universitat Lliure de Berlín (Alemanya) o el Perimeter Institute (Canadà), i també a casa nostra a l’Institut de Ciències fotòniques (Castelldefels).

Ha publicat articles i xerrades de divulgació, és coautor del llibre Economia Crítica a l’Aula (Rosa Sensat), i ha col·laborat com a assessor del CCCB.

Trajectòria política

Ha participat en diferents moviments socials i plataformes ecologistes i polítiques com la plataforma Stop Kàrting (2008-2009), Llinars Decideix (2009), el 15M Berlín (2011-2014), l’Assemblea Nacional Catalana (des de 2012) o el CDR (2017-2019).

És membre del Seminari d’Economia Crítica Taifa, on ha coordinat el grup de treball de Crítica de l’Economia Ortodoxa.

És fundador de la cooperativa de consum El Rusc (Gràcia, Barcelona, 2008) i en l’actualitat és membre actiu dels grups de consum Ecoteca (Llinars) i La Fresca (Cardedeu).

Forma part de l’assemblea local de la CUP des de 2022 i està afiliat a la Intersindical.

És regidor del Grup Municipal Fer Poble-Amunt des de 2023

Retribucions:

Les seves retribucions són per assistència als òrgans col·legiats i es poden consultar en el següent enllaç:

• Per assistència a les sessions de Ple o de la Junta de Govern Local: 325 €/sessió
  • Per assistència a les sessions de les Comissions Informatives, Comissió Especial de Comptes, Junta de Portaveus o altres Comissions que es puguin crear: 125 €/sessió

Aprovat per Ple de data 4 de juliol de 2023

Dades de contacte: