Hemeroteca
Xerrada "Com és d'important la música pels publicitaris"
17/11/2023A càrrec de Jaume Badrenas.
Projecte Música a fons.Sortida " Tresores naturals de la Plana de linars: alzinar madur, bosc de ribera i ecosistemes aquàtics"
18/11/2023A càrrec d'un expert de l'Escola de Natura del Corredor. Programa Parcs i biblioteques... naturalment!
Hora menuda "Animals musicals"
18/11/2023A càrrec de Miniritmes.
D'1 a 3 anys. Inscripcions: www.bibliotecacancasas.cat
Els grans duets per a veu i piano del romanticisme alemany
19/11/2023Últim concert del 25è cicle de Concerts a Sanata, que es celebrarà al Teatre Auditori.
Taller de conserves i confitures
20/11/2023A càrrec de la xef Tina.
S'oferirà un únic taller, o el dia 20 de novembre a les 16.30 h o el dimarts, 21 de novembre a les 9.30 h (el grup que s'ompli primer).Taller d'higiene de la son
20/11/2023Adreçat a persones a partir de 18 anys que tinguin problemes relacionats amb la son.
Afectacions al trànsit
21/11/2023En motiu de la celebració del Rally de clàssics el proper dissabte, 25 de novembre, el carrer Frederic Marès, des de l'avinguda Pau Casals al carrer Lluís Companys, quedarà tallat al trànsit en finalitzar el mercat setmanal divendres 24 de novembre, fins a la 1 de la matinada de dissabte 25 a diumenge 26 de novembre.
Disculpeu les molèsties.
Ple ordinari el proper dilluns, 27 de novembre de 2023
23/11/2023La sessió plenària tindrà lloc a les 19 h al Teatre Auditori de Llinars, ronda Sant Antoni, 19.
Serà retransmès al canal Ajuntament Llinars Plens de Youtube.Taller Connecta't
23/11/2023A càrrec de Pau Caritg, consultor de BUISI TOOLS.
Inscipcions: www.bibliotecacancasas.cat
Viatge de dos dies "La ruta de la Batalla de l'Ebre i el Delta"
25/11/2023Organitza: Associació Gent Gran i Pensionista.
Commemoració del 25N
25/11/2023Dia Internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones.
Excursió a Sant Llorenç de Morunys i Les Fonts dels Cardener
26/11/2023Sortida organitzada per l'Associació de Gent Gran i Pensionista.
Viu la 27a Fira dels Torrons
27/11/2023Llinars del Vallès celebrarà la 27a Fira dels Torrons el proper cap de setmana, 2 i 3 de desembre. Una fira d’accés gratuït, amb el petit creador i l’artesà gastronòmic com a protagonista i la inspiració nòrdica dels mercats nadalencs europeus. Presentem les creacions de 80 propostes de diferents disciplines artístiques i gastronòmiques, a més d’activitats familiars i infantils. La Fira es tornarà a celebrar en un marc incomparable com és el Castell Nou de Llinars, espai que li aporta un valor afegit.
Bon Nadal des de l'Aire
28/11/2023Arriben de nou les bandelores que cada any decoren els carrers i les places del poble.
Llinars celebra una sèrie d’actes per commemorar el 25N
28/11/2023Des de les Regidories de Joventut i Família, Gent Gran i Igualtat de l’Ajuntament de Llinars, es van organitzar diversos actes per commemorar el 25N, Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.
Llinars aprova una proposta de Pressupostos de 17,08 milions de cara a l’any que ve
28/11/2023El Ple de Llinars del Vallès ha aprovat aquest dilluns, 27 de novembre al vespre, la proposta de Pressupostos per l’any 2024. Els comptes pugen un 5,75% respecte els de l’any passat i se situen en els 17.008.102,01 euros, i han comptat amb els vots favorables d’ERC, PSC i Junts, l’abstenció de Sumem i el vot en contra de Fer Poble i el MALL.